Semester på bortaplan...

Nu mina vänner har jag både tid och händelser att skriva om

Kom nyligen hem från en tvåveckors semesterresa.  Första veckan höll vi till i Uppsala och träffade största delen av min UNDERBARA familj. Jag är lite av en sladdis så för mig att nu vara gift och ha ett eget liv och nåt eget att komma med i familjen är så roligt :) man lär känna sina syskon på ett nytt sätt........... jaja nog med psykologi.

Under Uppsala-vistelsen var vi  även på fantastiska möten på Europakonferensen!

Inte för att på nåt sätt förminska nåt annat men höjdpunkten under vår semester var nog ändå att vi åkte till min bror och hans familj (den resterande delen  av den UNDERBARA familjen)  som bor i Holland. 

När vi landade på flygplatsen i Amsterdam hade vi ett antal timmar på oss att se oss omkring, ta nåt å äta och framför allt ta en fika på Starbucks. Man brukar ju tala om att vissa saker är överskattade men kaffet på starbucks känns nästan underskattat. Känn känslan,  man tar sin första klunk av sin kopp kaffe, inget som är för surt inget som är för beskt alla smaker bara smälter ihop. Det va en riktigt god kopp kaffe!! 
   
                                                                


Vi blir hämtade på flygplatsen av min bror och en ganska blyg Pablo 
och åker sen till kuststaden Haag, där familjen bor.
                                                                                    
                  
                                           
Våra enda önskemål med resan var att umgås med  släkten, shoppa och bada. alla våra önskningar gick i uppfyllelse.

Delar av shoppingresultatet:                                              



'
Jag säger bara COS , tyvärr blev det ingen shopping där men jag är kär! 

Vi hade verkligen supermysigt med den lilla familjen, och måste faktiskt erkänna att jag fällde en liten tår när vi skulle åkte, får väl skylla på att jag var trött ;)

Hem ljuva hem!! hur roligt man än har så tycker jag alltid att det är skönt att komma hem och det var lika skönt den här gången. 

Ha det fatastiskt bra Kram /Vickan


Kommentarer
Postat av: Jemima

Åh! Så söt han är, Pablo! :)

Coola skor, och de där byxorna ser ut att vara riktigt sköna!

2008-08-16 @ 20:53:23
URL: http://miaj.blogg.se/
Postat av: Vickan

Ja visst e han underbar:) ja du vet jag och skor, man kan inte få för många :) å byxorna e verkligen supersköna. Du mimis vad tror du om att ta å pyssla nån helg efter att skolan har börjat?

2008-08-17 @ 01:16:34
Postat av: Lisa

Heeej!!! Vi saknar Er! Tack för att ni kom å hälsade. Om du får cravings efter nåt på COS kan jag alltid skicka ;-) Kram

2008-08-18 @ 16:57:06
Postat av: Jemima

Det vore superduper roligt!

vi får höras och bestämma nån dag.

Hälsa S att jag kommenterat på hans blogg, men jag vet inte, det verkade som att det försvann. ?

Konstigt.

KRAM!

2008-08-18 @ 20:23:02
URL: http://miaj.blogg.se/
Postat av: Therese

Heej vännen. Kul med ett nytt inlägg! Riktig liten sötis verkligen, Pablo. Förstår att ni hade det riktigt bra. Haha, tre par skor Vickan. Antar att det inte krävde några extrema ansträngningar av dig:) Jättefina, allihop. COS-nice clothes, men inga H&M-priser, so to speak:) Kram på dig

2008-08-18 @ 22:18:34
URL: http://trace.blogg.se/
Postat av: T - igen...

Kom på...du måste lägga ut en kort på dina plutläppar sen när du testat det nya lip voluminizer balm! Har alltid undrat om det verkligen funkar...

2008-08-18 @ 22:21:36
Postat av: David

Kul att ni hade de bra i Amsterdam jag får väl höra mer om det någon gång... härligt me ett nytt inlägg på bloggen... hade !!

2008-08-19 @ 15:51:38
Postat av: butiksinredning

Gillar starbucks, har etablerat sig i Sverige nu :)

2010-07-01 @ 16:25:56
URL: http://www.butiksmassan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0