Kära dagbok...

Jag minns inte om jag har skrivit detta redan men då tar vi det igen, jag är arbetssökande. Jag har kvar mitt jobb till jul men sen e de bye bye, å då behöver jag ju ha hittat nåt nytt. Så min första semstervecka var jag ut på stan och lämnade massor av ansökningar mest på klädbutiker men också på tre olika mataffärer i närheten. Jag bara hoppas och ber att de ska se mitt brev i mängden av ansökningar, eller att alla andra ansökningar utom just min försvinner spårlöst eller att....de på nåt sätt ska förstå att jag är den kvinna de söker!

Men det händer även andra grejer i mitt liv: Samuel har börjat plugga, super spännande. För att se det från mitt perspektiv så kommer jag vara gift med en journalist om ca två år, supernajs!

I övrigt så har jag precis börjt som Mary Kay-konsult, det tog tid innan jag bestämde mig, men nu väntar jag på mitt starterkit och en säljutbildning sen ska ut å sminka världen :-) det känns verkligen så roligt!!!


Kommentarer
Postat av: Jemima

om två år så kommer min bror va journalist. ;)

ååååh, vad roligt vickan, Mary Kay! :D

ses sen!

2008-08-23 @ 11:23:41
URL: http://miaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0