Beach 2008

Varken fiffigt eller piffigt men dock

Jag vet att ämnet är uttjatat... men när det gäller mig själv så är det högst aktuellt!!

Jag har efter noga eftertanke insett att jag...

har gått upp 10 kilo sen jag gick gymnasiet!!! helt otroligt!

Jag har ju gift mig och jag vägde säkert för lite på den tiden osv... men det är ingen ursäkt. Nu får det vara nog.
På den tiden ( ca. 4-5 år sedan) kunde man ju äta vad som helst utan att det märktes, men det är slut med den lyxen nu.
Godis är otroligt gott och mysfaktorn med en kaka till kaffet är fantastiskt hög men det är inte värt det.
 
Tro det eller ej men det  viktiga är inte kilona. Jag vill bara kunna få på mig mina favorit byxor igen.

Jag får återkomma om resultat men nu får jag ut å skaffa mig en cykel!


Kommentarer
Postat av: Jemima

Lycka till!!!!

2008-03-03 @ 14:17:59
URL: http://miaj.blogg.se
Postat av: Mamma Karin

Så trevligt att du vill dela med dig av ditt goda. Jag ska följa denna sida med intresse.
Du har helt rätt vad gäller godis och viktuppgång. Det är inte värt det. Nu börjar cykelsäsongen. Vi har inte letat så mycket efter cyklar men vem vet om vi ramlar på någon.

2008-03-03 @ 18:59:38
Postat av: Old Grandpa

Ja, jag blir STORLIGEN förvånad! Så liten och så många kilo. Men du ska veta att din attityd till dom ev. överkilona är för många mycket avundsvärd. Vi kanske kan sporra varann alla fyra!?
Beträffande cykel, så åker vi nog till Gottsunda i morron (vår lediga dag) och tittar om vi hittar nån skaplig hoj till dig. Planerad Borås/Vaggeryd-resa 29-30 mars. Kram till er båda, Anders

2008-03-05 @ 17:58:45
Postat av: Svägerska

Men viktoria. har du gått och skaffat blogg utan att säga till mig?! Jätteroligt, iaf. Och jag kan inte annat än säga heja heja åt din beach 2008 plan. Själv kämpar jag också på för fullt coh..det ger faktiskt resultat och när man ser det är det faktiskt ändå värt mödan! Kram på dig, ses imorrn.

2008-03-06 @ 12:30:08
URL: http://trace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0