oj va länge sen'

hoppas ni haft ett bra år :)

jag måste bara få dela med mig... av min nya "favoritröst" ERIK HASSLE så otroligt skön röst!!! kanske inte alltid de starkaste texterna, men ändå på något sätt berör det mig eftersom det är någon som uttrycker något och delar med sig av sitt hjärta och sina tankar. Sen blir det ju inte sämre av att han sjunger grymt bra och att musiken är så skön med ett ovanligt sound. 
Jag kan inte hjälpa det jag tycker han är en riktig stjärna! 

Lyssna själv, vad tycker du?

en till

 


Kommentarer
Postat av: David T

Jorå såatt vettu de e nog en duktig kille. Skönt o höra nån som sjunger naturligt utan mycket ansträngning.

2009-09-24 @ 23:30:22
URL: http://justanotherday.blogg.se/
Postat av: T

Håller med om att han har riktigt skön röst och stil, inte min favvo, dock. Men smaken är ju olika. Kul med ett nytt inlägg iaf. Väntar spänt på fler framöver... ;)

2009-09-25 @ 10:44:57
URL: http://trace.blogg.se/
Postat av: Jemima

gött att du börjat blogga, vickan! :)

han är duktig!

2009-09-26 @ 08:57:04
URL: http://miaj.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej

Nu har jag lyssnat, lite sent omsider men jag håller med han har en skön röst. Om du nu tittar här någon gång så att du kan se detta. Är han svensk eller?

Kram Mamma

2009-11-03 @ 09:59:01
Postat av: vickan

ja en svenne de e ju de som e så roligt:)

2009-11-07 @ 16:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0